Saturday 7 February 2009

Engineering Design

بعضی وقت ها دلم می خواهد یک کم درباره ی موضوع کارم این جا بنویسم، و مثلا امیدوار باشم که کسی را پیدا کنم که تا حدی هم فکر و هم کار باشد و بتوانیم درباره تز نوشتن، موضوعات مهم و داغ رشته و احتمالا جهت گیری تحقیقاتی گپ بزنیم. مشکل جدی این است که این کاری من درگیرش شده ام در هیچ عنوان عمومی ای جایی ندارد. از یک طرف سرش در علوم دیزاین است والبته دیزاین به معنی مهندسی آن، با نگاه کلی و به قولی فرآیندی و سیستمی که مباحث تبوری صرف تا بهینه سازی ابزار مشارکت گروهی از راه دور را شامل می شود (نگاه کنید به این ژورنال ها: ۱و ۲و ۳) و از سر دیگر به دنیای وسایل پزشکی و جراحی که البته بسیار مد روز اند.

حالا اگر کسی حوصله دارد و پایه بحث است، بگوید که کم کم وارد گود بشویم.

4 comments:

Anonymous said...

درست که مال شوما پی اچ دیه مال ما یه ام اسه ناقابل. اما چند وقتی که اینجارو می خونم حس بدی بهم دست می ده... یا شوما خیلی جدی گرفتی تز رو یا من کلن زدم به بی خیالی.

rahi said...

فرق مستر و دکترا اینه که مستر تموم می شه که بعد میری سراغ کار، دکترا را باید خودت تموم کنی و بعد بنشینی فکر کنی که بعدش چه کار باید کرد
;)
شرمنده برای حس بد، تجربه من با دکترا که چیز خوبی بوده تا این جاش

میرزا said...

به نظر می‏آید خیلی دقیق سرم نشود، البته به خاطر سیم‏کشی و پلکیدن پرت رت هم نخواهم بود. به هر حال منتظرم از آن وبلاگ رونمایی کنی که بخوانم چه می‏نویسی هر جقدر هم که نتوانم کمکی کنم.

nasrin said...

رشته فناوري اطلاعات در پزشكي رو دانشكده مهندسي پزشكي دانشگاه اميركبير 3 ساله كه ره انداخته البته به شكل مجازي اما آدمهاي قوي‌اي وجود دارند كه ليسانسشون مهندسي پزشكي يا نرم افزار بود يا حتي پزشكند شايد براي بحث بد نباشند